poniedziałek, 22 września 2014

Spodziewana niespodzianka

Klapa na całej linii! Dzisiejszy post miał się pojawić w połowie zeszłego tygodnia, wystarczyło tylko zrobić zdjęcia, usiąść i napisać. Proste, łatwe i przyjemne, a co najważniejsze niczym nie zakłócone! Ale zakłócenia się zdarzają i poprzedni tydzień okazał się na tyle bogaty w zaskakujące wydarzenia, że skutecznie uniemożliwił mi zajęcie się wirtualną stroną życia. ;)




Dlatego z lekkim poślizgiem zjawiam się dziś ze spodziewaną niespodzianką. ;) Tak jak zapowiedziałam, drugą rocznicę blogowania chciałam wykorzystać, by podziękować za Waszą obecność, odwiedziny i sympatię. Dziękuję "starym" wiernym gościom – blogującym koleżankom oraz osobom anonimowym za to, że są ze mną cały czas. Witam w swoich progach wszystkie nowe osoby, które niedawno do mnie trafiły i postanowiły zagościć na dłużej. Dziękuję za zaufanie i mam nadzieję, że zawsze będziecie się u mnie dobrze czuły. Oprócz słów mam dla Was oczywiście chustecznik, a właściwie to dwa. ;) W różnych stylach, do wyboru:

Nr 1 chustecznik francuski - bejcowany i malowany na jasny błękit, z żabotem i drewnianymi dekorami przetartymi złotem.




Nr 2 chustecznik rustykany - bejcowany i przecierany na biało, z reliefami 3D, przepasany sznureczkiem i zakończony guziczkiem w kształcie serduszka.




Jeżeli któryś przypadł Wam do gustu i macie ochotę na zabawę rocznicową, to serdecznie zapraszam. Zasadą przyłączenia się do zabawy jest Wasza chęć i już! :) A jeśli koniecznie chcecie przeczytać co myślę o warunkach organizowania Candy, to możecie zajrzeć TU. Zabawa trwa do imienin października, czyli do 10.10.2014. Osoby zainteresowane proszę o zostawienie komentarza wraz z numerem chustecznika, który chciałybyście zgarnąć. ;)) 

Trzymam kciuki za dobrą zabawę!
Uściski serdeczne
Ewa


73 komentarze:

  1. Jestem podglądaczem tej strony - jest z moich klimatów - świetna -. Też chciałabym taki chustecznik nr 2 (chociaż bardzo (podobają mi się oba - ale to niech by cieszyła się jeszcze jedna szczęśliwa). Problem w tym, że sama takiego nie zrobię, a bardzo chciałabym taki posiadać, więc może jednak łut szczęścia?. Serdecznie pozdrawiam Barbara 61

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Dziękuję Basiu za miłe słowa i cieszę się, że zaglądasz. Jesteś numer 1 do numeru 2. ;) Trzymam kciuki!

      Usuń
  2. Chętnie się zgłoszę Ewuniu:) Nie wiem,który chustecznik mi się bardziej podoba...choć pewnie jedyneczka za romantyczny urok. Linkuję na blogu twoja zabawę i pozdrawiam cię serdecznie. Buźka

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się ustawiam po nr 2, chociaż obydwa są świetne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwa piękne jak wszystkie Twoje prace ale jeżeli mam wybrać to nr 2

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie martw się kilkudniowym opóźnieniem, ja zwlekam już prawie.........rok! wiem, wiem tragedia. Mogę tylko obiecać, że nadrobię zaległości:) a tak, zgłaszam się do zabawy i chyba wybiorę piękną skrzyneczkę z numerem 2. Już wklejam link na swoim blogu. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja też koniecznie szczęścia w zabawie spróbować muszę ;) Wybieram chustecznik nr 2 - idealnie pasował by mi do mojej meblowanej w wyobraźni sypialni ;)
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podczytuję, podziwiam i zazdraszczam. Ustawiam się w kolejkę - jeśli można - po chustecznik nr 2 - cudny. Pozdrawiam serdecznie i prawie jesiennie - Aneta. mail: anetazeglen@poczta.onet.pl

      Usuń
  7. Oj, ja też bym chętnie przygarnęła chustecznik. Najlepiej numer 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Większość na szczęście chce numer 2, a mi się marzy numer 1 :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycona jestem drugim chustecznikiem, więc z przyjemnością ustawię się w sznureczku chętnych. Jest nie tylko przepiękny, ale tez znakomicie wpisuje się w tą porę roku, bo sezon wirusowy uważam już za oficjalnie rozpoczęty. Bardzo mi się podobają Twoje zasady Candy. W pełni popieram. Pozdrawiam Cie cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. W candy nie biorę udziału ale muszę napisać, że fantastycznie to robisz, te chusteczniki są przepiękne. Gratuluję drugiej rocznicy! Teraz następne będą mijały szybko :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że się w końcu rozkręcę. ;))
      Buziaki słoneczne

      Usuń
  11. Wesołego i owocnego dalszego blogowania Ewuniu ! Jak druga rocznica to ja też chętnie zgarnęłabym chustecznik nr 2 :)
    Buziaki .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 9/2
      Dziękuję, mam nadzieję, że blogowanie będzie coraz większą przyjemnością. Pa

      Usuń
  12. Podczytuje od jakiegos czasu i odnajduje w Twoich przemysleniach wiele swoich. Gdyby szczescie dopisalo, chcialabym chustecznik nr 2. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10/2
      Nawet nie wiesz, jak mi miło czytać taki komentarz. :) Równiez pozdrawiam

      Usuń
  13. Ewuniu gratuluję drugich urodzin bloga! Kiedy to zleciało? W dobrym towarzystwie szybko czas płynie:) Cukiereczki kuszące, ale nie chcę sprawiać kłopotu z wysyłaniem ich tak daleko. Nie zapisuję się, ale chętnie wspomnę u siebie o rozdaniu:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Olenko, jesteś niemożliwa z tymi komplementami! :))
      A może jednak? Już nie pamiętam jaki jest koszt wysyłania do Stanów.
      Pa

      Usuń
    2. Przepraszam, ale nie zauważyłam że moja odpowiedź nie została opublikowana... Zatem ponownie napiszę, że znając koszty i przygody z paczkami zwiazane, staram się unikać takich pokus. Zapukam jednak do Ciebie Ewuś bliżej pobytu w Pl;)

      Usuń
  14. Chętnie ustawiam sie w kolejce i zapraszam Cie do mnie na Candy.Strzeliłam gafę zostawiając koment. pod starym candy.Pozdrawiam ciepło i zapraszam Cię -aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi, nie zorientowałam się . :)) Tylko napisz, który dla Ciebie?

      Usuń
  15. Witaj cieszę się,że trafiłam do Ciebie a przy okazji mogę się zgłosić do zabawy :) więc zapisuje się i wybieram nr 1 a co, a nóż widelec imieniny miesiąca okażą się łaskawe hehe pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3/1
      To mnie jest bardzo miło, że do mnie trafiłaś. :) Myślę, że imieniny miesiąca są dniem łaskawości. ;)

      Usuń
  16. Piękne rzeczy tworzysz! Nie mogę się powstrzymać i zapisuję się po cudny chustecznik nr 2 :) Byłabym z niego baaardzo zadowolona, bo chusteczek ci u mnie mnogo, pewnie jak u każdego rasowego alergika ;) Podlinkowanym banerem reklamuję Twoją rozdawajkę na moim blogu: sutasz-agi.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 11/2
      Dziękuję. :)) Chustecznik w sezonie jesiennym u alergika przyda się w dwójnasób. ;)

      Usuń
  17. Ewuniu, ustawiam się z wielką chęcią po chustecznik numer 2:))) Może wygrana osłodzi mi Dzień Nauczyciela:) Gratuluję Ci dwóch latek i obyś trwała z nami jak najdłużej:)))
    A'propos post u mnie już jest. Usunęłam go bo myślałam, ze uda mi się wrzucić filmik bezpośrednio bez konieczności klikania w link. Niestety Michaś powiedział, ze na razie tak się nie da więc przywróciłam wersję pierwotną. Buziaki. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 12/2
      No tak, byłaby jak znalazł! Ale chyba osładzać tego dnia nie trzeba. ;))

      Usuń
  18. Mi przypadł do gustu nr 2. Jest naprawdę piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewuś to ja poproszę francuski!ściskam

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam, przepiękny, z nutką elegancki i bardzo urokliwy chustecznik nr 1; pozdrawiam Anita

    OdpowiedzUsuń
  21. Numer jeden od razu wpadł mi w oko! Przepiękny! Spróbuję szczęścia i ja :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. tak ciężko jest się zdecydować :( chyba wybrałabym 2
    chętnie wezmę udział w Twojej zabawie

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam :) Piękne chusteczniki :) Chętnie przygarnęłabym nr 2 :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiekne prace, jakbym mogla to przygarnelabym nr 1, pozdrawiam z polnocy

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne te chusteczniki, przypadł mi do gustu numer 2. Więc dołączam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też, ja też .... śliczne są, urzekł mnie nr 2

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/
    Chustecznik nr 2 jest moim wymarzonym jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj :)
    Tez staje w kolejce po takie cuda:)
    Pierwszy chustecznik skradł moje serce od razu:)
    Buziaki:)
    Zapraszam róniez do mnie na wizytę:) http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję tak długiego blogowania.Ja dopiero zaczynam i mam nadzieję,że wytrwam ,bo blogowanie to dla mnie wciąż nie odkryte lądy. gdyby mnie się poszczęściło to wybrałabym nr 2. jest przepiękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 19/2
      Cały czas jednak wydaje mi sie, że to bardzo krótko, ale jak to często bywa wszystko jest względne. ;)

      Usuń
  30. Witam :) Gratuluje pieknej rocznicy :) Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) A nuż się uda :) Ciężki wybór.ale chyba jednak 2 :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Obydwa chusteczniki są przepiękne.. Wybrałabym pierwszy bo idealnie pasuje do moich mebli. :)) Takie dzieła są totalnie poza moimi możliwościami! :)
    Banner: http://marteczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Chętnie się zgłoszę jeśli mogę. Na ogonku być może ogonek okaże się szczęśliwym.

    OdpowiedzUsuń
  33. Witaj:) Trafiłam na Twoje Candy z bloga Marzeny i z wielką chęcią przyłączę się i ja:)
    Akurat tak się fajnie składa, że jestem w trakcie szukania chustecznika:) i gdy tylko kliknęłam na banerek u Marzeny i zobaczyłam Twoje cudeńka.. pomyślałam, że może właśnie moje poszukiwania się zakończą, skoro nigdzie nie mogłam znaleźć takiego, jaki mi odpowiada, a tutaj proszę, jest taki (nr 2) !!
    Szczęściu trzeba czasami pomóc, więc moim wpisem przyczyniam się do tego właśnie:)
    Serdecznie pozdrawiam i gratuluję rocznicy:) ..ja jeszcze takowej nie obchodziłam;) hi hi:))
    Wszystkiego Dobrego!!:)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 21/2
      Dziękuję pięknie za komentarz i życzę powodzenia! :0

      Usuń
  34. No cóż banerek jest, a ja wybieram nr 1:).

    OdpowiedzUsuń
  35. Może jeszcze zdążę - jeden i drugi chustecznik świetny , ale na któryś muszę się zdecydować no to 2 - Pozdrawiam ! Ewa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...